Hříšné Las Vegas

Čas čtení: 5 minuty

V posledním článku jsem psala o tom, jak jsme vyrazili na plavbu po Bahamách, která začínala i končila v Miami.
Z Miami jsme ten samý večer nasedli na letadlo a hurá na pařbu ve Vegas! Pařba začala už v letadle, protože se díky turbulencím celé letadlo většinu cesty klepalo. Letěli jsme pět a půl hodiny a posunuli jsme se o tři hodiny zpět v čase. Asi úplně první věc, kterou jsme viděli po příchodu na letiště ve Vegas byly herní automaty. Už jste to někde zažili? 😀

Na hotel jsme dorazili zcela zničení o půlnoci místního času, podle miamského času byly už ale tři ráno a my jsme za sebou měli dlouhý den. Ráno jsme se probouzeli na lodi, celý den jsme trávili v Miami a teď jsme šli spát ve Vegas. A v čem byl možná asi takový větší háček bylo to, že jsme za sebou měli už několika denní párty na lodi.

Obchodní dům Fashion Show

Většina akcí se konala v pátek a v sobotu, jenže v pátek jsme přijeli polomrtví a vlastně ani v sobotu večer jsem se stále moc svěží necítila 🙂 . Ale i tak jsme si Vegas za tmy užili. V ulicích chodili lidé s všelijakými extravagantními drinky, po ulicích se promenádovaly dívky v bikinových kostýmech a nabízely kolemjdoucím focení s nimi nebo je lákaly do klubů různého typu. Noční Vegas je pastvou pro oči, zejména potom atrakce jako je vodní show před hotelem Bellagio.

Hotel Bellagio
Fontána u hotelu Wynn

Las Vegas je největší město státu Nevada a leží v poušti Mojave. Město je slavné především díky nočnímu životu, který se odehrává v ulici Las Vegas Boulevard, respektive v její části Las Vegas Strip. Ta je dlouhá 6,8 km. Takže když řeknete kamarádovi večer někde ve Vegas „jedeme na strip“, může to mít hned dva významy… 🙂 Nicméně v této části najdete i většinu hotelů, večírků, kasín, atd. Takovou zajímavostí je, že se zde nalézá 18 z 25 největších hotelů na světě. Dalším lákadlem Vegas je určitě to, jak celý Strip vypadá. Hotely v Las Vegas vás totiž svým exteriérem vezmou do celého světa.

NYC
Hotel Mirage

Kdyby vás zajímalo, co dělat ve Vegas přes den, tak vyražte prostě jen na procházku po městě a po luxusních hotelech, je to zážitek. Hotely jsou tady volně průchozí a každý je jiným způsobem vystajlovaný. Bellagio, Wynn, Excalibur, Caesar Palace, Aria, The Mirrage, Luxor, Flamingo nebo Venetian. Všechny tyto hotely mají jedinečný interiér zejména po architektonické stránce se spoustou obchodů, restaurací a především obrovských kasín. Také má každý hotel svoji obřadní kapli, někdy vnitřní a někdy v zahradách, proto je tak populární se zde brát.

Hotel Wynn
Hotel Venetian

Zajímá vás, jestli jsme si zahráli? Samozřejmě jsme párkrát zkusili hodit nějaké drobné do automatů, občas jsme u nich vydrželi déle a někdy byly drobné do minuty fuč. Každý automat má stanovenou minimální částku, za kterou můžete hrát a občas je lehké to přehlédnout. K tomu jsme si koupili Margaritu a užívali si atmosféru Vegas. Na větší hry jsme si netroufli asi především z finančních důvodů, jelikož nejsme žadní zkušení hráči 😀 .

Ve Vegas máte také možnost zajít si na nějakou zajímavou show, například tu performují slavní iluzionisté jako David Copperfield nebo Chris Angel a občas tu mají koncerty některé americké celebrity. My jsme ale za sebou zrovna měli spoustu vystoupení po plavbě po Bahamách, takže jsme si show nechali ujít. Samozřejmě tu najdete i restaurace slavného Gordona Ramsayho. Las Vegas je rájem pro Američany, jelikož tu po ulici lidé mohou chodit v ruce s alkoholem, který tu je levnější než jinde v Americe a navíc zakázaný na veřejnosti, a především si tu po večerech člověk může dopřád ledajaké neřesti. Proto se mu take přezdívá město hříchu. Pro nás Evropany, zejména pak pro Čechy žijící v Praze, to vlastně až takový zázrak není, protože alkohol je u nás ještě levnější a ledajaké neřesti jsou tam také běžné. I tak je ale zážitek tu být. Být ve městě hazardu, barevných světel, luxusních hotelů a obchodů, zábavy a celosvětové architektury, ve městě, kde mají všichni jedno společné: každý se tu chce dobře bavit.

Las Vegas Strip

V Las Vegas jsme strávili celkem čtyři dny a na rovinu se přiznám, že jsme nakonec na žádné párty nebyli. Do Vegas prostě musíte vyrazit plni sil a s plnými peněženkami a nám už asi scházelo obojí 😀 . Navíc tu luxusní hotely stojí levněji než kdekoliv v Americe a dokonce než v Evropě. Takže si vyberte nějaký krásný hotel, tam se ubytujte, zajděte si lehce zahazardovat do herny, dejte si Margaritu a vyražte do víru Vegas na párty. Třeba si tam hnedka najdete svoji budoucí nastávající nebo nastávajícího, kterého odtud nad ránem můžete rovnou dotáhnout k oltáři… A je hotovo, máte Vegas se vším všudy! 😉 😀 .

A kdy začal vlastně náš road trip? Po tom, co jsme nasedli na autobus do Los Angeles, kde už na nás čekalo auto v autopůjčovně…

Neváhej sdílet článek na těchto sítích: